27 Şubat 2010 Cumartesi

Fikir Mahsulleri Ofisi Bir Yaşında

İçimizde (saklı/atıl) kalmış entelektüel üretim enerjilerini açığa çıkarıp tepkimeye sokacak bi kıvılcıma ihtiyacımız var diye düşünüyorum. Bunu üretime sevk edecek, ifade edilmesini sağlayacak bir paylaşım ortamına ihtiyacımız var.


Bu ilk paragrafla tam bir sene önce yayına başlayan blogumuzda şimdiye dek 80 yazı yayınlanmış, 13682 hit ve 9324 visit almışız.
Bu 80 yazının yazarlarına ve kıymetli okuyucularımıza selam ederken henüz yazma fırsatı olmayan üyelere de yazılarını beklediğimizi hatırlatalım:)



Meraklısına not:
Bu yazıyı neden benim yazdığım sorulabilir.Özde değil ama sözde admin olarak blogun "idaresine" bendeniz bakmaktayım.Bu nedenle bu işi de ben üstlendim.Yoksa admin olmanın bana verdiği bir kudret yok.Diğer yazarlardan hiç bir farklı hakkım olmadığı gibi, benim ettiğim kelamlar da diğer kelamlar kadar değerli/değersiz.
"Blogun başöğretmeni" olma gibi bir durumum olmadığını sevgili okurlarımıza duyurmayı -yanlış anlaşılmalara mahal vermemek adına- bir borç bilirim.

1 yorum:

Pied Piper of Hamelin dedi ki...

Hep birlikte nice senelere...