11 Haziran 2011 Cumartesi

2011 Seçimleri-Başbakana atılan iftiralar

"Ne Yahudiliğimiz ne Ermeniliğimiz ne afedersiniz Rumluğumuz kaldı."

2011, TC Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan



"Hayaldi gerçek oldu" denemez. Neticede biz MHP iktidarken içişleri bakanlığı yapan Meral Akşener hanımın Apo'dan bahsederken "Ermeni dölü" hakaretini kullandığını hatırlayan bir nesiliz. Bu tarz şeyler bize elbette yabancı değil. Değil de...
Gene de insanın içini tırmalıyor hükumet başkanından 70 milyonun önünde bu lafları duymak. Ben ki tam sistemin istediği bir TC vatandaşıyım, sünni Müslüman-etnik Türk, ben bile hicap duyuyorum sayın başbakanın bu laflarından. Bana ne oluyorsa sanki (bu lafları ben etmedim neticede), bu lafların doğrudan inciteceği-incittiği insanlar, vatandaşlarımız aklıma geliyor, onlar adına ben utanıyorum.

"Hepimiz Yahudiyiz, hepimiz Ermeniyiz, afedersiniz hepimiz Rumuz" diyesi geliyor insanın.

markar esayan@ twitter:
ahmet altan'a başbakanın açtığı davadan geliyorum. ve ak parti'ye oy vereceğim. biraz merak edin bunun altında ne yatıyor diye

Ne yatttığına dair fikri olan?

1 yorum:

Pied Piper of Hamelin dedi ki...

Basbakan halkin anlayacagi dilden konusuyor... Bu kaba retorigi bu gune kadar iktidarda kalmasinda bence onemli bir etken de teskil ediyor. Sen ve ben incindigimizle, incitilenlere uzuldugumuzle kaliriz sevgili yazar.

Markar'in atacagi oyun altinda ne yattigina yonelik belki Taraf'a bir mektup yazmakta fayda var blogu temsilen, senin kaleminde istersen... Belki bir kosesinde nedenlerini aciklar.